🍪 Çerez kullanıyoruz
Tarama deneyiminizi ve sitemizin işlevselliğini iyileştirmek için çerezler ve diğer benzer teknolojileri kullanıyoruz. Gizlilik Politikamız ile daha fazla bilgi edinin.

The Effect of Social Media on Purchase Intention: An Intercultural Comparison

The Effect of Social Media on Purchase Intention: An Intercultural Comparison
The Effect of Social Media on Purchase Intention: An Intercultural Comparison
The Effect of Social Media on Purchase Intention: An Intercultural Comparison... Devamını oku
Başlangıç Tasarruf -15%
208,25₺
245,00₺
Vergiler Hariç: 208,25₺
  • Envanter: Stokta
  • Marka: Dora Yayıncılık
  • Model: 9786052473603
  • Ağırlık: 0.25kg
  • ISBN: 9786052473603
Sınırsız sayıda özel ürün bloğu oluşturun ve bunları akordeonlarda, sekmelerde veya açık bloklarda görüntüleyin.
Sınırsız özel ürün blokları oluşturun ve bunları akordeonlarda veya sekmelerde veya açık bloklarda görüntüleyin.
The Effect of Social Media on Purchase Intention: An Intercultural Comparison
Yayıncılık
Yazar Rahima Paiman

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
Oylama
Kötü İyi
Doğrulama Kodu